sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Tuleva pentumme

Eli meille on tulossa uros havanna. Ensi kuussa. Kyllä tämä odottaminen on tuntunut todella pitkältä, mutta kyllä se on sen arvoista. Pentu on kotoisin Lahdesta, löysimme sieltä todella hyvän kasvattajan. Tutustuin myös muihinkin havanna kasvattajiin, mutta en ihastunut heidän kenneliin, niin paljon kuin tähän mistä hankimme pentumme.

Meillä ei ole ennen ollut havanna rotua, eli se on minulle aivan uusi rotu. Mutta olen lukenut tästä rodusta todella paljon tietoa. Mieheni ystävällä on havanna koira, ja ihastuin heti heidän koiraan, ja se tuntui juuri oikealta rodulta meille. Sillä havanna on sopivan kokoinen ei liian iso eikä pieni. Halusimme pitkäkarvaisen rodun, vaikka havanna turkissa on paljon työtä, se ei minua haitta. Koska se ei ole minulle mikään ongelma

Olen sortunut ostamaan vaikka mitä koiran tavaroita, ehkä vähän turhiakin. Mutta eläinkaupat on pullollaan kaikkea kivaa koirille. Mutta pitäähän toista hemmotella vähän piloille (: mutta hyvällä tavalla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti